support

Jul 24, 2010

ilmu emas

salam semua pembaca blog hafizgold,
pertama sekali terima kasih kerana berkunjung ke blog saya..walaupun tdak bersemuka, anda tetap dihargai..
kalau sudi letaklah jejak anda di ruanga sembang..tel ke/email ke..website anda ke..mudah saya melawat anda pula..

post kali ini mengajak anda semua bersama2 dengan saya, belajar ilmu emas..tak kiralah dimana anda dapatkannya..dari makcik2 ke, dari blog2 ke..atau sape2 lah asalkan ilmu yang disampaikan benar dan manfaat..ambil je..

minggu ni saja ada dua seminar yang dianjurkan bertempat di publicgold sunway..bolehlah mana2 yang free tu kesana..mana tau ada sesuatu yang boleh dimanfaatkan..
ramai juga otai2 public gold yang anjurkan..apalagi..ilmu tu..dapatkannya

"dengan ilmulah manusia menjadi mulia"

dengan ilmu juga ramai otai2 emas meramalkan harga emas akan naik bermula ogos..jadi apalagi ambil lah peluang pada bulan julai ini, beli emas banyak2..hehe..
bila harga dah naik, dah capai target keuntugan tu bolehlah jual balik..tak pun simpan lagi lama...sbb lagi lama disimpan lagi untung..

tanyalah orang2 tua dikampung "beli emas ni takkan rugi"...
kecuali beli hari ni belum harga naik terus jual..mana mau untung...

nampakkan ..peri pentingnya ILMU.. jadi jom cari2 ilmu..

kalau nak dapatkan emas boleh call saya; sebab bagi saya-
"menyimpan emas asas kekayaan"

ikhlas dari hafizgold call.013-3196406, emel/fb : fiz_237@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment

terima kasih

Related Posts with Thumbnails